oeffelen.reismee.nl

aankomst Hong Kong

Na een goede vlucht van dik 11 uur met Cathay Pacific vanuit Amsterdam een prima landing op Thung Chung, Hong Kong Airport op Lantau Island.

Het was plaatselijke tijd nog vroeg, 7 uur in de ochtend,maar toch al 32 graden en heel erg vochtig

Frown

Voor onze begrippen was het nog 2 uur diep in de nacht, dus een beetje het gevoel geradbraakt te zijn.

Daar stonden we dan in onze Hollandse kleding een partijtje te transpireren.

Gelukkig ging het prima bij de douane, 2 stempels erbij in het paspoort.

De koffers kwamen ook al vlug, band 24, welhelemaal aan het einde van de aankomsthal, dus flink wandelen.

Tja, toen moesten we in de aankomsthal zoeken naar balie B16 waar we ons moesten melden voor de bustransfer naar Novotel Citygate.

Gelukkig werden we door een grondstewart prima geholpen en konden zo in de bus stappen (met airco

Laughing

Een ritje van 5 minuten slingerend over het eiland (links rijdend!) voor de ingang van het hotel werden we afgezet.

Koffers, daar hoefden we ons niet druk om te maken, werd allemaal geregeld door de hotelemployees.

Aah, helaas, de kamer (627) was nog niet klaar voor ons; we moesten wachten tot zeker 10 uur. Dus dan maar even de shopping mall in, deze grenst aan het hotel dus lekker makkelijk.

De coffeeshop was gelukkig al open, dus wij aan de koffie met brownie.

Toen we uitgedronken waren bleek de kamer wel klaar te zijn. Dus wij gelijk douchen en heerlijk met airco een paar uur bijslapen

Cool

KC

Wij hadden jullie vluchtroute nog op internet bekeken, bleek dat jullie boven zuid Rusland nog een stukje uitgeweken waren richting zwarte zee.

Onweerswolk?? In ieder geval zwaar weer daar geweest.