oeffelen.reismee.nl

vlucht naar Brisbane

Na een goede nachtrust en een zeer goed ontbijt, worden we opgehaald door de bus voor transfer naar het vliegveld.

Alles verloopt soepel en we zijn zeer snel op het vliegveld.

Daar aangekomen is het een kwestie van koffers inchecken, door de douane... wachten ... en dan .... instappen!!

Maar helaas, bij het afgeven van de koffers blijkt mijn visum niet te kloppen, altijd ben ik de pineut, hoezo niet kloppen.

De overijverige jongen heeft ontdekt dat van mijn voornamen dederde naam niet klopt op het visum.... er staat wilhelmi...ipv wilhelmina..... tjaaaa en dan mag je Australie niet binnen. GGGGGGGGGGRRRRRRRR, maar gelukkig komt er al snel een heel kittig Hong Kong nees vrouwtje die zowel mijn paspoort meeneemt en de papieren en wij moeten geduldig wachten..... hoezo geduldig wachten.... mens ben je gek geworden ik ben niet rustig of geduldig!!!!!

Na dik driekwartier komt er dan toch schot in de naam, een stempel en een belletje en een mail naar Australie moet dus goed zijn en even later zijn we dan toch alle drie door de douane.

Nog een half uur en dan gaan we al instappen maar er staat gelukkig ook hier een grote lange rij mensen dus we sluiten gezellig achteraan, opgelucht dat we niet het vliegtuig hoeven te missen.

Alles is prima verlopen, een hele rusitge vlucht ondanks de paar waarschuwingen die we kregen dat er turbulentie zou komen en zwaar weer.

De vlucht duurt 9 uur en we komen dan midden in de nacht aan in Brisbane, nu maar duimen dat onze kittige chinese dame haar belofte waard heeft gemaakt.

Gelukkig we komen door de douane, gelukkig geen strenge controle of koffers openmaken.

De bus die ons naar het hotel za lbrengen staat al op ons te wachten en we stappen in en rijden op weg naar ons hotel in Brisbane.

Nu denkt iedereen die dit leest gelukkig, maar aangekomen in het hotel blijkt dat onze kamer waterschade heeft opgelopen en we kunnen niet op de kamer.

Maar ze hebben ons overgeboekt naar een ander hotel!!! Ietsje verderop in de stad Brisbane....na 9 uur vliegen, midden in de nacht half 3 wil je het echt niet horen!!!!

Of meemaken.. je man ontploft zowat, je kind staat slaapdronken tegen je aan en dan nog aardig blijven... tjaaaaaa het is mij allemaal gelukt.

Maar de taxi staat alvoor en weer worden de koffers ingeladen en weer gaat het hele spul op weg naar een ander hotel.

Binnen een kwartier zijn we er, we worden hartelijk ontvangen door een jongeman die gelijk alles regelt en wij kunnen zo de lift in.

Niet dus... de knopjes doen het niet... wat blijkt de kaart moet eerst in de sleuf voordat de lift naar boven gaat... ach vergeef me maar om half 4 midden in de nacht.

Ik benook niet meer zo fris in mijn bovenkamer maar dit heb ik nog nooit meegemaakt!!!

Eindelijk .. de kamer.. we ploffen op bed, trek alles uit en zeg tegen mijn 2 mannen ......slaap ze.

Zo dat wordtonze eerste nacht in Australie.

Reacties

Reacties

Karolin

Heb jij weer, kom je een chinees pietje precies
tegen :-(
dan ook nog eens wateroverlast....
"Wer auf Reisen geht kann was erleben"
Maar...eind goed al goed en later lach je erover maar op dat moment :-s
Die drie mensen op de foto heb ik eerder gezien maar dan in Barendrecht ;-)))))
Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!