oeffelen.reismee.nl

fraser island, deel 2

Het heeft de hele nacht geregend, geen buitje nee echt gegoten, de villa's waar we zitten staan gelukkig op palenen nu begrijpen we ook waarom, als we naar buiten kijken zien we al dat alles blank staat,heftig.

Ik heb nog gedacht aan regenlaarzen maar dat was een beetje te!!!

Vandaag hebben we een rustdag zodra het droog is buiten maken we een wandeling over de houten vlonders (boardwalks)door het gebied richting strand.

Daar lopen honderden nee duizenden kleine krabbetjes rond. Zodra je te dichtbij komt dan duiken ze in het zand om dan even later weer massaal naar boven te komen en rennen dan verder.

Erg leuk spelletje is dit en Sebastiaan vermaakt zich met het krabben verstop spel.

We lopen richting eenaangegeven uitkijkpunt en zien dat er weer heel donkere wolken aankomen, dus gauw weer terug en jawel hoor, we zijn halverwege of de bui barst los.

Lekker lui dan maar op de bedden liggen en tv kijken, computerspelletjes doen, internet ach we vermaken ons wel.

Het is jammer dat het zo slecht weer is, de mensen balen er hier wel van want het is een mooi weer locatie, het is uniek dat er nu zoveel regen is gevallen, dit isal voor het tweede2 jaar aan de gang, ze maken nu dusextreme dingen mee.

Vanavond eten we pizza, zelf gehaald (takeway)en opgegeten in ons appartement en nadat alles schoon op is, pakken we de boel in want morgen verlaten we weer het eiland, we moeten vroeg de boot hebben alom '07:50 uur.

We varen dan weer terug naar het vasteland (River heads)waar de auto staat.

Dan zullen werijdennaar Agnes water/Town of 1770, een kleine 300 kilometers.

We rijden dan zo'n 300 km naar boven en komen dan hopelijk met mooi weer aan.

Karolin

Hoi hoi,
jammer van de regen :-((( maar jullie zitten met de temperatuur wel goed.
Hier ook best veel regen maar dan ook meteen koud.
Ahhh niet die krabbetjes gaan plagen ;-)))
Hopen op mooi weer, wij en jullie, hebben we toch wat gemeen haha. Groetjes

KC

Net even dat strand van 75 mile lang bekeken.

Sommige plekken geen strand meer bij vloed, of nog maar heel "smal"!!

Dat was toch een leuk ritje, ondanks de regen.

Goede reis gewensd naar Agnes Water.