oeffelen.reismee.nl

mission beach

Zo, vanmorgen werden we al vroeg gewekt door de werkmensen;zij gingen vandaag bij ons appartement beginnen aan het onderhoud van de buitenboel.

Gisteren werden we al geinformeerd, maar we vertrekken toch vandaag naar het vasteland.

Om half 12 gingen we met de ferry weer terug en het was een prachtige terugreis.

Via Townsville over de bruce highway rijden we naar het noorden,

De reis verliep voorspoedig....totdat we zo'n kleine 20 km van Mission beach af waren.

Peter had vanmorgen al een stuk gereden en na het tanken ben ik gaan rijden, je mag niet harder dan 100 km en soms maar 80 km en omdat er veel werkzaamheden zijn aan de wegen soms maar 40 km.

Maar tot nu toe ging alles prima, totdat vanmiddag er opeens achter onze auto een personenauto zat met zwaailichten en geloei van sirenes......wat de f....is dit ????? zei ik.

Wat is er nou weer aan de hand, en jawel hoor politie!!!!

Bleek dat ik 15 km te hard heb gereden op een stuk weg waar je maar 100 km mag rijden pfffffffffffff Nu ik kreeg toch een boete van deze agent.....balen hoor want dit is best pittig, maar goed te hard is te hard, heb je bijna 2000km gereden en dan rijd je 15 km te hard.

Nou ja we betalen de boete wel, gelukkig hoefden we hem niet gelijk te betalen.

Nadat we de enorme gele lange boetebon in de tas hebben gedaan, vervolgde we onze reis en kwamen om een uur of half 5 in Mission beach aan.

Het hotel ligt direct aan het strand en heeft een mooi uitzicht over het strand en de palmbomen en de tuin, helaas zijn de kamers een beetje verouderd maar ja we zijn dan ook wel erg verwend de afgelopen dagen.

Morgen zien we wel wat we hier weer allemaal gaan beleven.

Karolin

Oh Angeline......zelfs in Australië ben je niet veilig voor boetes.
Eerlijk....ik lach net wel in een deuk hoor ;-))))
Geen cruisecontrol...????

karolin

neee helaas deze auto heeft dit niet ..ach ja het is even slkken