oeffelen.reismee.nl

we lopen een beetje achter met ons dagboek

sorry mensen maar we lopen een beetje achter met ons reis mee dagboek.

we zaten een tijdje in het regenwoud en tjaaa daar heb je geen internet of mobieltje nodig dus vandaar dat jullie geen nieuws van ons hebben gekregen. nu zitten we in cairns op het vliegveld we vliegen vandaag naar alice spring ,halen de auto op vandaag en blijven 1 nachtje slapen.

we zijn vanmorgen om half 7 vertrokken uit ons huis uit DAINTREE,een enorm regenwoud met heel veel dieren en planten/bomen, echt prachtig maar we vonden het hier wel heeeeeel erg stil en afgelegen.we hebben het mooie strand gezien en gewandeld, de crocodile tour gedaan en 3 enorme kroko's gezien..brrrrr het mangrovewoud, de wandeling door het daintree forest gebied met zijn mooie waterbeekjes.

het is totaal anders dan de canopy in de tablelands, hier zaten meer dieren bij onze boomhut/huis en voor sebastiaan was dit wel leuker we hebben hier ook veel gedaan en gezien.

maar nu moeten we gaan inchecken en we hebben al overgewicht hahaha van onszelf maar ook in de koffers, want alle leuke brochures/info moesten mee,t shirts en de chocolaaaaaa want we hebben op 1 van onze autotour een heerlijke stop gemaakt waar we alle soorten chocolade konden proeven en kopen, ook hele bijzondere die wijzelf in nederland niet kennen.

groetjes en tot leeszzzze in alice spring we gaan nu inchecken

morgen gaat de reis verder dan gaan we naar ayers rock en omgeving dan rijden we 500 km er naar toe en blijven hier dan een paar dagen.